rss
twitter

    Mortal Kombat (1995)





    Sonya: Jaxi, je oblast zajištěna?
    Jax: Neunikne myš!
    Sonya: To doufám, chci Kana!
    Jax: Věř mi, Soňo!
    Sonya: Věřím jedinému člověku, Jaxi, mluvíš s ním.

    Kano: Měl bych mít se Soňou společné kajuty, uděláme si na lodi menší líbanky.
    Shang: Jenom se jí dotkni, Kano…*vytáhne nůž*..a hledej si slepeckého psa.

    Johny: Zatancujem si!

    *Johny naštvaně odchází z natáčení*
    Režisér: Tak fajn sjedeme to znovu. Johny kam jdeš?
    Johny: Ne, jdu do svýho vozu, pro pistoli a zastřelím se za to, že hraju ve vašem filmu!

    Mnichové: Lord Raiden!
    Raiden: Stále utíkáš před svým osudem, není to tak?
    Liu: Dědo vstaň! To není lord Raiden, to je jen žebrák!
    Sonya: Odpusťte mu lorde Raidene. Život v Americe mu zastínil mozek. Příliš mnoho televize.

    Sonya: Hej příteli, až přirazí loď, odnesl bys mi to na loď?
    Liu: Chcete, abych Vám nesl kufry?
    Sonya: Jo, zaplatím Vám, nebo je to moc složité?
    Liu: Ne. Není. *hodí kufry do vody* Díky!
    Sonya: Ještě, že mi neparkoval auto..

    Kano: To je ono, Bladová, pojď k taťkovi!

    Johny: Hej, buďte na dámu milej. Dělá jen svou práci!
    Sonya: Až budu potřebovat pomoc, zavolám vysílačkou.
    *Vejdou Škorpion a Subzero*
    Johny: Máš tu vysílačku po ruce?

    Shang: Škorpion a Mráz!

    Johny: Máme tu chlapa, kterému vylézají věci z rukou. Je tu další, který nechává věci zmrznout a potom je tu jeden, který je, jak vidím, celý elektrický. Jak mohl takhle zmizet? Co se to tady děje? Co je to za chlapa?
    Sonya: Musíme to promyslet. Určitě to má racionální vysvětlení.
    Liu: To je Raiden! Bůh blesků a ochránce říše Země.
    Sonya: Skvělý.
    Johny: No, tohle je to tvoje racionální vysvětlení?!

    Raiden: Jeden z vás zachrání tento svět. Osud miliard lidí bude záležet na vás. CHECHECHE…ehm..lituji.

    Sonya: Kde to k čertu jsme?
    Johny: Vypadám snad jako tvůj cestovní agent?
    Sonya: Fajn..

    Johny: Člověk ji musí obdivovat..
    Liu: Ty neobdivuješ její mysl.
    Johny:…to je pravda.

    *Liu, Johny a Soňa vidí stín Gora*
    Johny: Soňo, tak do toho, zjisti, co to bylo, já tu na tebe počkám.
    Sonya: CO?!

    Goro: Já jsem Goro, generál vojska vnější říše a princ podzemní říše Šoka!
    Kano: Podzemní? To jako, že jste zahrabaní v zemi?
    Goro: Něco takového..
    Kano: Já jsem taky něco jako král podzemí.
    Goro: Vrrrrr!
    Kano: Teda, tam u nás doma.
    Goro: To mají štěstí *převrhne mu do klína pohár s vínem* tam u vás doma.
    Shang: Má pravdu. Proč bych si jinak vybral tak hrozivě vypadajícího kreténa?

    *Liu si v bludišti chodeb všimne princezny Kitany*
    Liu: Podívejte, myslím, že se nám snaží ukázat cestu.
    Johny: Myslím, že jsi dlouho neměl ženskou.
    Liu: Pojďte!
    Johny: Nech ji být, vždyť je 1000 let stará!

    *Trio sleduje Kitanu*
    Johny: Určitě šla tudy. Cítím její parfém!
    Liu: Já nic necítím
    *Dojdou do slepé uličky*
    Sonya: Já taky něco cítím....hovno!
    Johny: Blabla...

    *Sonya kouká na pár zmlácených bojovníků*
    Sonya: Přesně tak se mi to líbí. Blbí a hnusní.

    *Raiden tleská výkonu tria*
    Raiden: Dokonalé. Naprosto dokonalé. Proč mi neukážete, co s nimi chcete udělat? Prosím..*ukáže na celý zástup bojovníků. Tři vystoupí vpřed*
    Raiden: Aha! To nepůjde...hehehe! *začnou mu jiskřit oči* Myslím, že tudy najdete cestu ven. *zástup bojovníků ustoupí*
    Johny: Máte štěstí, že nás zastavil.


    Kano: Ahoj děvenko. Stýskalo se ti? *Vytáhne velký nůž* Úúúú! Podívej se, co je tohle?
    Sonya:  Co..bodnul si s tím svoji matku do zad?
    Kano: Nééhé. Rozesmál jsem tím tvého parťáka...od uchaaaa k uchuu. HEHEHE!

    Kano: Vzdej to, Soňo. Studoval jsem všechny tvé pohyby!
    Sonya: Jo?! Tak nastuduj tohle! *Sejme ho kopem*

    *Všichni sledují zápas Johnyho s Gorem, Johny dá Gorovi pěstí do rozkroku*
    Raiden: ANO! *plácne do ramene Tsungova bojovníka* O promiň.

    Johny: To byly brejle za 500 dolarů, ty pitomče! *Shodí Gora se srázu tak, že se drží jen jednou rukou* To je místo, kde skončíš.. *Goro spadne*


    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat