rss
twitter

    Blade 2 (2002)



    Blade: Jak se cítíš?
    Whistler: Jsem na sračku.

    Starouš: Nejdřív mě málem umučili, pak mě dali uzdravit do kádě s krví, aby mohli pokračovat. Aspoň kdyby mi přitom dali do pořádku tu mojí zkurvenou nohu.

    Starouš: Kde mám vrtačku?
    Scud: Whistlere. Moc mě těší. Jak se vede? Já jsem Josh, ale říkej mi Scud jako ostatní.
    Starouš: Můžeš mi říct, Smrade...
    Scud: Jmenuju se Scud, jako srát, Scud.
    Starouš: To je mi jedno. Co tady děláš?
    Scud: S tim žihadlem? Jenom takový drobný úpravy. Oxid dusný a takový kraviny.
    Starouš: To jo. Chceš tomu dát agresivnější odpych, co?
    Scud: Jo. Tím vším vytáhnu Betty na 400 koní.
    Starouš: Jo. A zlikviduješ ji dřív, než budeš muset vyměnit olej.*k Bladeovi* Kde si vyhrabal takovýho fušera?
    Scud: Kurva, co tě sere, fotr?
    Starouš: Sere mě, že mě dva roky nalejvaj krví, aby mi nějakej vocas dojebal mí životní dílo.
    Scud: Hele. Ohrozili jsme naši akci, abychom tě vytáhli z maléru.
    Starouš: Vaší akci? Vaše akce? Tuhle akci jsem dával dohromady já, ty sráči.

    Scud: Co je tu k smíchu?
    Nyssa: O Bladeovi se vypráví historky jako o strašidle. Jsem trochu zklamaná.
    Scud: Slyšíš to, Béčko? Je zklamaná.
    Nyssa: Bez řečí souhlasil se smírem.
    Scud: Béčko, ukaž jí to. Pěkne prosím.
    *Blade ukáže pod kabátem nálože semtexu)
    Blade: Semtex.
    Scud: Dost výbušniny, aby to odpálilo blok. Pořád jsi zklamaná?

    *Vůdce upírského týmu představuje členy Bladovi*
    Vůdce týmu: Tohle je Chupa..
    Chupa: *procedí k Bladeovi* Zmrde!


    Reingardt: *o Staroušovi* Drž si radši toho psa na vodítku.
    Blade: Jenom pruď dál. *aktivuje detonátor od výbušniny, kt má Reingardt na hlavě*

    Reinhardt: Tak jsme si tady říkali, jestli se umíš červenat.
    Blade: Co?
    Reinhardt: Umíš se červenat?
    Chupa: A je to venku, taťko!

    Starouš: Natři se krémem proto slunci, krasavče.
    Chupa: Ještě slovo, čuráku, a pošlu tě zpátky do Buranova! Ve futrále!
    Starouš: Líbí se mi, když mluvíš sprostě.

    Scud: Ozvi se mi! Jaký máš tam na hoře počasí, brouku?
    Starouš: *v prudkém dešti* Vopaluju se, ty hašišáku.

    Reinhart: Jó, jak říkával můj táta před tím než zabil mámu. Nakonec to všechno musíš udělat sám.

    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat