rss
twitter

    Černí baroni (1992)


    Major: Čo bolo, to bolo! Terazky som majorom!

    Vojín Jasánek: Pane doktore, soudruhu doktore, já jsem redaktor závodního časopisu Rudá vatra.
    Kapitán Hořec: Cože jste?
    Vojín Jasánek: Redaktor závodního časopisu Rudá vatra. A jsem opravdu velmi slabý na prsa.

    Poručík Hamáček: A naše  strana a vláda vám může akorát co?
    Vojín Voňavka: Políbit prdel!

    Svobodník Halík: Co toto je, soudruhu vojíne? Zastavit stát! Co to je? Hlaste se mi!
    Vojín Kotlár: Kotlár.
    Svobodník Halík: Kotlár? Generál Kotlár? Nebo snad plukovník Kotlár? Tak se opravte, chlape!
    Vojín Kotlár: Kotlár Laco.
    Svobodník Halík: Ukažte mu někdo, jak se má vojín správně hlásit. Třeba vy!
    Jiný vojín: Poslušně hlásím, že jsem vojín Vatásek i Ivančic.
    Svobodník Halík: Jaký poslušně hlásim?

    Major: Súdruh vojín, co to zde robiete?
    Vojín Macháček: Súdruhu majore, vojín Macháček. Poslušně hlásím, že zde provádím močení

    Major: Terazky: Prečo má súdruh Žižka v ruke len takú vyrezávanú halúzku? Veď to něbol volajaký kapelmajster či farár. Dajtě mu do ruky aspoň lahký gulomet!

    *Kefalín upadne a Jasánek k němu běží s plynovou maskou na hlavě.*
    Vojín Jasánek: Pane, vojín Kefalín patrně omdlel.
    Svobodník Halík:  Co to blábolíte?
    Vojín Jasánek: Vojín Kefalín patrně omdlel.
    Svobodník Halík: Salát! Tihle umělci jsou všichni saláti! Narval bych je do mišelinky, tahat pneumatiky! Hajzly intelektuálský!

    Vojín Jasánek:: Vy jste doktor?
    Doktor Voháňka: Heh, drogista, ty vole. Ale tady..tady si nestěžuju. *Poplácá vedle ležícího vojáka po zlomené noze*
    Voják se zlomenou nohou:  JAAU!
    Doktor Voháňka: Nono..

    Doktor Voháňka: Dobrý den pane doktore..tak tu máme další smrtelný případ
    MUDr. Hořec:Ať zhebne..

    *Vohaňka vytáhne flašku slivovice a chce se napít*
    MUDr. Hořec: Voháňka, co to je?! *Zabaví láhev slivovice a čichne k ní* Slivovička.*napije se* A není špatná.

    *Začnou hrát vojáci, kteří jsou odpůrci komunismu*
    Kapitán Ořech: Kde je Kefalín?
    Vojín Voňavka: Nevopruzuj, vole! *Vojín Macháček Voňavkovi poklepe na rameno, aby se otočil.* Kefalín se radši vožral, ale já jsem jeho asistent!
    Kapitán Ořech:A co je kurva toto? Copak jsme se nedohodli, že budou hrát, až budou všeci nalití... K tanci a poslechu!
    Vojín Voňavka: To by byla škoda, vždyť hrajou krásně.
    Kapitán Ořech: O tom, co je krásné rozhodujeme my... Strana.
    Vojín Voňavka: Já zapomněl, vepřová hlavo!

    Poručík Troník: Kontrolní otázka, soudruzi. Co udělá náš dobře známý samopal vzor 24, když ho ponecháme na větru a dešti? No?
    Vojín Vločka: Zrezaví, ne vole?
    Poručík Troník:  Zrezaví, správně. A co hlavně? No koroduje, vy tupci!

    Vojín Kefalín: Nám šlo hlavně o člověka, pane.
    Poručík Hamáček: Kefalín, tyhle starosti můžete pustit z hlavy... Lidí je na světě jako sraček.

    Svobodník Halík: Tvařím se RADOSTNĚ, plazím se RADOSTNĚ! To je krása..

    Poručík Hamáček: A kam to chcete Štemberk?
    Vojín Štemberk: Do Štemberku.

    Vojín Voňavka: Smím prosit?
    Slečna: S vojáky já zásadně netančím.
    Vojín Voňavka: Tak si polib prdel, krávo pitomá!

    Poručík Hamáček: Já už musím jít, protože mi za hodinu jede, co?
    Vojín Voňavka: Protože ti jede za hodinu vlak, vole.
    Poručík Hamáček: Protože mi za hodinu jede vlak, vole...


    (více o filmu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat