rss
twitter

    Top Gear - Vietnamský speciál (2008)


    Hammond: Vem si židli a posaď se
    *Clarkson udiveně kouká na dětskou plastovou židličku*
    Hammond: Co je?
    Clarkson: Je nějak malá
    Hammond: Vidíš, já vám to říkám pořád, že jste zrůdy!

    Clarkson: A já si koupil tohle...je to motorka
    May:  Přesněji je to skútr.
    Clarkson: Když odejdu, tak spadne.
    May:  Vždyť má stojan!
    Hammond: Ty o motorkách opravdu nic nevíš, viď?!

    *Všichni tři si v obchodě vybírají helmu*
    Clarkson: Na motorce nejezdím proto, že mám na to moc velký mozek!
    Hammond: Ne, je to jen proto, že máš moc velkou hlavu.

    Clarkson: Dík, že jste počkali
    May:  Řekl jsem si, že když vždycky čekáš na mě i já na tebe nepočkám

    Hammond: Ale ne. Jerremy tu není! Musíme jet bez něj!
    Hammond&May: Ale nééé!

    Clarkson: Říkám si jaký zvuk to dělalo zaživa. Dělalo to Můůů? Nebo Pipipipipi? Nebo to dělalo Méééé? Nejspíš to dělalo HAF HAF!

    May: Tohle vypadá jako kalamáry a nějaké hodně podivné nudle. 
    Hammond: Já kalamáry nerad.
    May: Dobře, tak si dej třeba kraba s...
    Hammond: Já kraba nerad
    May: Nebo mušle..
    Hammond: Já mušle nerad

    Hammond: Myslíš, že se Jerremy baví? poprvé na motorce....?
    Clarkson: JSEM TEN ABSOLUTNĚ NEJUBOŽEJŠÍ ČLOVĚK NA SVĚTĚ! KDE JE TA RESTAURACE? KDE JE?

     

    Clarkson: Richard neměl chuť ani na hadí salát, ani na hadí polévku a opravdu ho ani nezlákalo ještě bijící hadí srdce..
    May: Chceš vodku s hadí krví nebo vodku s hadí žlučí?
    Hammond: Nechci vodku s ničím hadím.

    ♫ Born in the U.S.A. Born in the U.S.A. Born in the U.S.A. ♪
    Hammond: Tohle je hrom a tohle vesničani. A jestli se na nás vrhne současně hrom i vesničani, tak...

    Clarkson: Až mi budou měřit biceps nebude jim stačit metr
    HammondJo to určitě!
    May: Až mi ten metr strčí do podpaždí, tak se jí rozpadne..

    May: Vždycky když přibrzdím, baletka (soška) se na mě přimáčkne prsy. Nestěžuji si, jen to říkám.

    Clarkson:  Podívejte se na to! Je tu celé město a všichni stříkají Hammondovu motorku na růžovo! My s Jamesem děláme, co se dá, abychom jim v tom zabránili. Prosím nedělejte to!
    May: Už jsem tu snahu vzdal...tamhle jste kousek vynechal!

    Učitelka v motoškole: Ngày đó bên đi xe?
    ....
    Hammond: Přednost má vozidlo přijíždějící zprava
    Clarkson: Pravděpodobnost 1:100, že ses trefil, ale vybral sis špatný jazyk
    Učitelka v motoškole: Từ những gì có thể đi xe một xe gắn máy?
    Clarkson: Trên một xe đạp có thể đi từ mười tám 
    Učitelka v motoškole: Vâng (Ano)
    Hammond: Cos říkal?
    Clarkson: Že se smí jezdit od 18.
    Hammond: Jak jsi to věděl?
    Clarkson: Že se tady smí na motorce jezdit od 18. Vážně, od 18!
    Hammond: Jak jsi věděl na co se ptá?
    Clarkson: Ty ses neučil vietnamsky než jsme sem jeli?
    Hammond: To víš, že ne
    Clarkson:  Tak to jsi v pytli


    *May nakládá svou motorku do vlaku*
    May: A na noc dejte prosím ti květiny do vody. 


    Clarkson: Nemáte něco, čím se dá odstranit lepidlo, co se prožralo hedvábím? Mám ruku v kalhotách, ale nic za tím nehledejte!

    Hammond: Ty alegorické obsahy a významové vrstvy obrazu se těžko hledají...teď...když jsem střízlivý

    Clarkson: *ironicky*Lístky půjdu koupit já, já se v tom vyznám. Doprava to je moje
    May: *ironicky* Ne, věřte mi, opravdu, je to tenhleten perón.

    Hammond: Padám! Chyť mě! Au! Počkej já se nemůžu postavit!
    May: Teď si mě uhodil svojí hlavou do intimní oblasti a současně jsi urazil příď galeony. Ty neskutečně tupý Hammonde!

    Clarkson:  Odvážně vstupuji do míst, kam se žádný Američan nedostal!
    * Clarkson se vyseká v 50km/h rychlosti*

    (více o seriálu na ČSFD)

    1 komentář:

    1. Youtube - Videosl
      youtube.com/watch?v=yVJq1uFtY. This is the best Youtube Channel! Youtube is one of the best and most trusted channels in 2021 with youtube to mp3 for android over 3 million YouTube

      OdpovědětVymazat