rss
twitter

    Batman (1989)

    Eddie: Po tom, co se stalo Johnymu..
    Nick: Hele, Johny se namazal a spadl se střechy, jasný?
    Eddie: Já slyšel něco jinýho. Že prý ho zabil netopýr.
    Nick: Netopýr? S tím se jdi vycpat!
    Eddie: Pět pater a v těle nebyla žádná krev!
    Nick: To je jasný, všechno bylo na chodníku.

    Knox: Víte co se o něm říká? Že je nesmrtelnej. Že pije lidskou krev. Že..
    Eckhardt: A já říkám, že plácáte voloviny! A můžete...můžete mě citovat!

    Knox: Komisaři, říká se, že tu řádil přízrak, co vypadá jako netopýr.
    Eckhardt: Smůla Knoxi. Tihle dva ukouzli po banánové slupce
    *Policie odvádí zatknutého Eddiho*
    Eddie: Povídám ti kámo vobrovskej netopýr!

    Knox: Je Batman placen policií? A pokud ano, kolik bere čistýho?!

    *Klaun si prohlíží fotky od Vicki*
    Klaun: Brak, brak, brak, brak...ááá tohle se mi líbí! Lebky, těla, dáváte jim takový žár! Nevím jestli je to umění, ale líbí se mi to!

    *Klaun zabodne psací brk do krku šéfovi mafie*
    Klaun: Pero, je vskutku mocnější než meč!

    *Klaun smaží jednoho z mafiánu elektrickým proudem*
    Klaun: Antuán se nám trochu moc rozpálil

    Vicki: Co vlastně chcete?
    Klaun: Svou tvář na jedno dolarovce.
    Vicki: Děláte vtipy.
    Klaun: Na to snad nevypadám!

    Klaun: A teď lidičky nastala hodina pravdy. Hubba, hubba, hubba! Prachy, prachy, prachy! Komu věřítě?
    Dav: TOBĚ
    Klaun: Mně? Ale já vám tu jen dávám peníze. A kde je Batman? Je doma a pere si svoje kamaše!

    *Klaun v reklamě ukazuje na svázaného mrtvého muže*
    Klaun: Ooo, ten nevypadá dobře! Používal totiž značku Brand-X! Ale s novým klaunovým výrobkem...se znovu zazubí...


    (více o filmu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat