rss
twitter

    Jdi na to (1983) - Bud Spencer & Terence Hill



    Terence: Tak co bude s tím hamburgrem?
    Bud: Bude za dvě vteřiny pane. Jak ho chcete?
    Terence: Málo!
    Bud: To je specialita, pane! Cibuli?
    Terence: No to je moje
    Bud:  Taky rajčata, pane?
    Terence: Jo, proč ne?
    Bud:  Salát?
    Terence: Trošku salátu.
    Bud:  Tak salát...Hořčice?
    Terence: Jo, tak tý spoustu
    Bud:  Ták hořcice..a kečup si dáte?
    Terence: Spoustu kečupu!
    Bud:  Co pepř, pane?
    Terence: Jak to víte?
    Bud:  Ooo spoustu pepře. Tak hamburger je. Mějte se
    Terence: Ten Hamburger smrdí!
    Bud: Smrdí? Není možná!Čerstvé maso. Ještě živé!
    Terence: Tak zkuste!

    *Vězňové jsou vycházce*
    Tim: To je spravedlnost, jo? Člověk jako já udělá chybu a hned doživotí. Víš co bylo ne?
    *Bud nepřítomně přikyvuje*
    Tim: Byl jsem nahoře na jezeře a..
    Bud: Jo Time, vím co se stalo. Soudce si zřejmě myslel, že pustit tchýni traverzu na hlavu není ono. Bral to nejspíš trochu komisně.
    Tim: Já myslel, že je to moje žena a řek' jsem že toho lituju.
    Bud: Asi to už neslyšel....
    Tim: Už jsem ti řekl, proč tu jsem?

    *Ředitel věznice telefonuje*
    Ředitel: Tohle není Ceaserův palác. Tohle je státní věznice! No, kde já bych tu vzal dvě tichý jedničky s koupelnou?

    *Bud hovoří s ředitelem věznice*
    Bud: Chudák Tim, trvá na své nevině
    Ředitel: Jo to je těžký. Jeho tchýně zase trvá na tom, že je mrtvá.


    *Policisté vtrhnou na WC v domnění, že se tam střílelo*
    Policajt1: Zchladni a neser!
    Policajt2: Ruce vzhůru a gatě nech dole!
    Policajt3: Žádný sračičky!

    Terence: Ty se snad zbláznil. Copak ty jsi pilot?
    Bud: Drž hubu! Za jeden milion poletím i s raketou!

    Obsluha: A co s tou krávou?
    Bud: To je Calamity Jane! Najít pole, podojit 2x denně a nepouštět k žádným býkům. Nebo uvidíš!


    *Bud s Terencem si stoupnou na vozítko pro kufry*
    Bud: Koníčku jedem.
    Recepční: Tlač Lenny!

    Bud: Máš problém?
    Recepční: Jo..vlastně NE! Asi jsem si zapomněl volant v kanceláři.

    *Manželé dvou žen odcházejí na WC*
    Ženy: Určitě Vám to dnes výjde! Myslím na tebe! To je vzrušující. Chtěli bychom být s váma v okamžiku pravdy. Chtěla bych tě držet za ruku. Sbohem. Čekali už tak dlouho, oni tomu zasvětili celé své životy...

    Bud: Jedeme i s hajzlem!

    (více o filmu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat