rss
twitter

    Dva a půl chlapa: Ahoj, pane rohatý!



    Jake: Ukazuje mi svý tetování.
    Alan: To máš kliku, dřív si musel zaplatit čtvrťák a jít do stanu. A ty to máš hned u snídaně

    *Charlie se vášnivě líbá s Izabelou*
    Alan: EHM!
    Charlie: Koukej se jinam!

    Alan: ÁÁÁÁÁ! Izabelo, neslyšel jsem tě vejít.
    Izabela: To jsem chtěla. Tak já že mám na kluka špatný vliv ?
    Alan: No přímo takhle jsem to asi neřekl...ale víš..děti jsou vnímavý a ty divoký psychosexuální obrazy na tvým těle...a to nemluvím o tom kouření. To není nic, co by malej kluk potřeboval..ehm...proč si bereš moje vlasy?
    Izabela: Hmmm...malá výstřednost.
    Alan: Já kdysi sbíral známky.

    Izabela: Lidi jako jsi ty, pronásledují lidi jako jsem já už celá tisíciletí.
    Alan: Tomu se dá trochu těžko uvěřit, protože lidi jako já byli historicky vzato oběti a potrava

    Izabela: Uvidíme!

    *Alan telefonuje s matkou*
    Alan: Máma chce něco vědět.
    Charlie: Ahoj mami, ne!

    *Charlie kouká na Alanův pořezaný obličej od holení*

    Charlie: Co to máš s obličejem?
    Alan: Nic. Jen jsem si ho trochu ozdobil toaleťákem. Co říkáš, hm?
    Charlie: Sluší ti. Co to máš s okem?
    Alan: Nevím asi ječný zrno.
    Charlie: Aha. Spolu s tím papírem už je to moc. Jedno nebo druhý.
    Alan: Díky za názor.

    Charlie: Jdu s Izabelou na večírek. Prý bude nezřízenej. Umíš si představit, čemu tahle holka říká nezřízenej?
    Alan: Napadá mě třeba ukusování hlav kuřatům? Vniknout do sekce bezdomovců a kopaná s jejich tlukoucími srdci?

    Charlie: Určitě je můj mercedes zaparkovanej? Dal jsem tý zfetovaný děvce pětku ať ho hlídá, jenomže kdo hlídá tu děvku?

    Alan: 'Brý ráno
    Berta: Dobrý. Proboha! Ježkovi oči! Co se Vám to sakra stalo?
    Alan: Nevím jistě
    Berta: Nekousla Vás do toho oka opice nakažená ebolou?
    Alan: Klid, Berto!
    Berta: Teda, doteď jste taky nebyl moc pastva pro oči. Ale s tímhle...byste moh' i zahánět mouchy od hnoje.
    Alan: Děkuju. Než jste to řekla, cítil jsem se trochu rozpačitě
    Berta: Je Vám snad jasný, že si z Vás utahuju...*odvrátí se*
    Alan: Jo.
    Berta: Není to tak zlý *otočí se na Alana* Proboha! Já se snad z toho xichtu pobliju!


    Berta: Hele, vy vampíro! Řekněte hraběti Šoustulovi, že si chci nahoře uklidit!
    Izabela: Charlie a já dneska strávíme celý den v posteli, nechceme být nikým rušeni. Rozuměla jste mi dobře?
    Berta:  Neochladilo se tady?
    Izabela: Ptala jsem se, jestli jste mi rozuměla?!
    Berta: Jo, to si pište
    Izabela: Děkuji. Čau Alane. A hlídej si oko!
    Alan: Budu, děkuju. Už víte co....*Berta se začne oblékat* Co děláte?
    Berta: Mizím!
    Alan: Proč?
    Berta: Viděl jste tu potvoru? Člověk si musí od takový coury udržovat odstup. Sbohem a hodně štěstí!

    Alan: Neviděl jsem tě, co jste odešli na ten večírek!
    Charlie: No jo, ten večírek. To byl dobrej mejdan!
    Alan: Co se stalo?
    Charlie: Nemám zdání, ale vzbudil jsem s tímhle *ukáže nakreslený pentagram na břiše* To teď budu žid?

    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat