rss
twitter

    Velký bazar



    *Loutka klepe Žánovi na okno. Žán pootevře jedno oko*
    Žán: Ohhh?!
    *Loutka vykopne okno*
    Žán: Už je to blbý, každý ráno stejný fóry...!
    *Loutka ho odkopne*

    Šéf: Takže tam maká 47 pitomců, kteří začali dělat o 15 minut dřív, jo? Takže do práce!
    Žerár: My jim to zopakujeme! Vy jste o nich řek' že jsou pitomci.
    Šéf: Co si to vymýšlíte, já že jsem to řekl?
    Žán: Jasně!
    *Šéf zavře dveře a Žán se rozběhne aby do nich kopnul, v tom ale ředitel otevře a Žán si začne zavazovat tkaničky*
    Šéf: Ty ale nejsou šněrovací.

    *Žerár provádí zájemce o nový byt*
    Žerár: Tady je velký šatník.
    Chlápek v šatníku: Sakra, zavřete to, vždyť tady člověk nemá žádné soukromí!
    Žerár: Abych pravdu řekl, teoreticky jsou tady kvůli údržbě, ale až se nastěhujete tak vypadnou.

    *Po dlouhé policejní honičce na motorkách*
    Fil: No jo a bude co teď?
    Policista: No pokračujem, počítám do deseti, tak se zdejchni!

    Žánky: Já si neobjednal žádný mentol, já chtěl citronovou...
    *Barman ho čapne za límec*
    Barman: Cože si chtěl?
    Žánky: Mentolovou..

    Žán: Hele tohle je dobrej for! Lupiči jsou převlečeni za Mikuláše a v koších mají úplnou zbrojnici. Klidně projdou a zadním vchodem se dostanou do prodejny.
    Žerár: Když dovolíš měl bych poznámku.
    Žán: Jo jasně..
    Žerár: Za 10 dní jsou Velikonoce..

    Dražnář: A nyní jeden nádherný příborník, který je pravděpodobně plný pěkného nádobí
    *Pomocník otevře příborník a z něho vypadá všechno nádobí a rozbije se*
    Dražnář: Žhelbohu je bez nádobí..

    Dražebník: 500 poprvé, 500 podruhé...
    Papoušek: 500 pootřethíí prhodáno!
    Dražebník: Kdo to řekl?
    Papoušek: Já, proshim.
    Dražebník: ten papoušek musí zmizet.
    Emil: No to ne, toho papouška se nedotknete, zatím jsem tu pánem já.
    Dražebník:Tak Vám dám ptáka do dražby!
    Emil: No dovolte, na to nemáte právo!
    Dražebník: Ale na bidýlko právo mám!
    Emil: To je možný, Žaku ke mně!
    Dražebník: Jedno bidýlko...


    (více o filmu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat