rss
twitter

    Top Gear - Botswanský speciál (2007)


    Hammond: Je to Opel Kadet z roku 1963
    Clarkson: Takže je stejně starej jako ty, Mayi
    May: Je stejně starej jako já!
    Hammond: Jo, ale je v mnohem lepší stavu než ty.

    Hammond: Víte kolik má koní?
    Clarkson: No schválně
    Hammond: Čtyřicet
    Clarkson: Čtyřicet koní?
    Hammond: Jo. Sportovní verze měla 48 koní, ale já žádný frajeřinky nechtěl...

    Clarkson: James nechtěl čekat. Auto mu možná jede, ale zahnul doprava. A to je..
    Hammond: Do Zimbawe
    Clarkson: A tam, to musím zdůraznit, BBC nesmí
    Hammond: Promiň, ale já už bych radši jel...

    Clarkson: Převodovka se sype, řízení nefunguje, okýnko...nejde, ale potíže jsme měli všichni
    May: Všechno funguje, kromě tohohle knoflíku, kterým se zapíná větrák..
    Hammond: Musel jsem otevřít okna, protože je tu dost cítit benzín
    May: ..a tohleto zrcátko se nějak zaseklo
    Clarkson: ...varovná kontrolka, hodiny, větrák, ruční brzda, všechny budíky...
    Hammond: ..brzdy jsou v katastrofálním stavu. Fungují jen na levém předním kole. To brzdí dobře, ale jenom to jedno
    May: ..a tady ta ručička se trochu chvěje, ale jinak funguje celý vůz bez chybně..kromě ruční brzdy. Ta se dá takhle zatáhnout, když jedu...

    *Clarkson kouká dalekohledem na Hammondovo auto*
    Clarkson: Ukaž mi to auto. To je hrozný!
    Hammond: Neposmívej se Oliverovi...teda mýmu autu! Je to dobrý!
    Clarkson: Co to říkal?
    May: Jak jsi to řekl?
    Hammond: Oliver je jeden můj kamarád, toho si nevšímejte
    Clarkson: On mu dal jméno..no to snad ne: HAHAHAHA

    May: Zamluvte si včas odtah Mercedesem, pak to bude dražší! Jako u aerolinek.


    *Hammond konečně nastartuje Olivera*
    Hammond: AŤ ŽIJE OLIVER!
    Clarkson: Cos to řekl?
    Hammond: Lalalalala! Tě miluju.


    *Clarskon čte zadání dalšího úkolu*
    Clarkson: Před vámi leží Makgadikgadi, jsou to nejrozsáhlejší solné pláně na světě. Skoro nic tam nežije. Jsou široké asi jako Portugalsko a žádné auto je ještě nikdy nepřejelo. Když vám dojde voda - zemřete, když se vám rozbije auto a nedostane se k vám záchrana - zemřete, když vám dojde jídlo - zemřete, pokud máte úzké pneumatiky, auto zapadne a vy...zemřete. To přece nemůže být těžký?!
    Hammond: Ne! To neříkej!

    *May i Clarkson se snaží odlehčit auta pro přejezd přes Makgadikgadi*
    May: Chceš něco vědět?
    Clarkson: Co?
    May: Hammond chodí kolem auta a mumlá něco o tom, že potřebuje všechno.
    Clarkson: Já vím proč to dělá
    May: Vytvořil si k tomu auto citový vztah... 
    Clarkson: Jako bys mu řekl, odřízni kus z manželky..


    Clarkson: Zrovna jsme se dozvěděli, že se nebudeme potýkat s blátem, ale s prachem. A tak jsme s Jamesem museli vymyslet, jak se na cestu oblékneme...Já jsem svou výstroj doplnil pytlem do koše se slušivým výstřihem do V

    *Při jízdě písečnou bouří*
    Clarkson: *celý zavátý pískem* Ale ne, ne, NE, NE!
    Hammond: Jenom si trochu pootevřu okýnko. Jenom na prst
    May: Ne! Spadly mi brýle. KUCK! KUCK!

    *Po jízdě písečnou bouří*
    Clarkson: Nakonec jsme to s Jamesem zvládli, ale dost se nám zkrátil život. Mám souchotě a tuberu. Mám všechny nemoce z roku 1920. Kuck Kuck
    Hammond: Musel jsme si trochu pootevřít okýnko, jen tak na prst. A bylo to příjemný!
    Clarkson: Víš jaký to je dostat pěstí rovnou doprostřed xichtu?
    Hammond:  Jo to vím!

    May: Můžu něco říct? Ty vypadáš jako homokovboj a ty jako homoterorista, takže..
    Clarkson: Ty vypadáš jako terorista se zlomeným stěračem a tváříš se hrozně

    Hammond: Nevypínáš motor?
    Clarkson: Protože dobíjím baterku!
    Hammond: Bojíš se, že když to vypneš, tak už to nenastartuješ?
    Clarkson: Ne!
    Hammond: Tak to vypni a nastartuj
    May: Jo! Vypni to a nastartuj!
    Hammond: Ať je tady chvíli hrobové ticho.
    Clarkson: Tak jo...můžu? *vypne motor* Sledujte! *snaží se nastartovat, ale bezvýsledně*

    Clarkson: Někdo říká, že Lvího krále viděl 1780krát a že jeho druhý nejlepší přítel je buvol kaferský. My víme jen to, že to není Stig, ale Stigův africký bratranec!

    *May čte zadání dalšího úkolu*
    May: Pojedete se svými auty do Namibie před deltu řeky Okawanga
    Clarkson: Tam je obrovská spousta zvířat!
    May: V Okawangu se setkáte s množstvím nebezpečných zvířat včetně lvů, levhartů, gepardů, hyen, divokých psů, hrochů, nosorožců a krokodýlů, ptáků i hadů, budou tam i kobry, zmije, bumslengové, další kobry, jiné kobry, jedovatí pavouci a škorpioni.

    *May s Clarksonem si předělávají auta proti divoké zvěři*
    Hammond: Natrénuju si, co udělám až se ke mně přiblíží lev. Jé tamhle jde lev, co budu dělat? *zavře dveře* Tohle! Ochrání mě Oliver!

    Clarkson: Zatímco James pátral po dalších dílech, já se bavil. Koukni co mám!
    Hammond: Co to je? Kravská hlava?
    Clarkson: Jo! Přiláká mouchy a budou ho otravovat! A taky to bude lákat lvy a tygry.
    Hammond: Tys mu z toho vlastně udělal pojízdnou masnu! A aby ho lvi opravdu nepřehlédli....to je pěkná flákota... na to lvi půjdou
    Clarkson: A taky jednu pod sedačku...
    ...
    May: Taky cítíte ten kouř, nebo mi hoří auto?
    Hammond: Myslíš jako grilovaný masíčko?
    Clarkson: JECHECHECHE

    *V tábořišti během noci*
    Hammond: Jeremy? Jeremy! Jeremy!
    Clarkson: Co?
    Hammond: Pojď sem rychle
    Clarkson: to je ta kravská hlava
    Hammond: Jo. V tom kufru to není ono, a tak jsem vymyslel něco lepšího. Stan!
    Clarkson: Jeho stan? To se mi líbí
    Hammond: Třetí stan zleva, mrkni jestli je jeho.
    Clarkson: Je. Je jeho. Dej mu to pod postel
    *Náhle se kolem stanu objeví stádo hrochů*
    Clarkson: Hele chceš jít raději ven za tím hrochem nebo zůstaneš tady...s kravskou hlavou?
    Hammond: Na to se mě ještě nikdy nikdo nezeptal....počkat to je moje taška..James..To je můj stan! Ne! Vypadni!

    *Hammond zajel s Oliverem do velké hloubky a zoufale se snaží auto vytáhnout*
    Hammond: Prosím tě, hni se! No tak! Plav! Plav! OLIVEREEEE!
    Clarkson: *Do vysílačky* Jak to jde, Hammonde?
    Hammond: No..mám v autě trochu vody *Kouká na téměř úplně zatopené auto*
    Clarkson: Ale to my taky, to je jedno, protože jsme puškou prostřelili podlahu a ta voda zase odtekla. V pohodě
    Hammond: Dobrý...potřebuju pušku.

    *Hammond opravuje svého milovaného Olivera a C s M mu do vysílačky pouštějí smutné písničky*
    Clarkson: Nebo tuhle?
    May: To je ohavné..ohavné, ale nech to hrát.

    Titulky: Archbishop Desmond Clarskon, Archbishop Desmond May, Archbishop DesmondHammond...


    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat