rss
twitter

    Dva a půl chlapa: Co umí moje Woodoo



    Alan: Tak jo. Myslel jsem, že spolu odreagujeme, ale tvoje neurotická potřeba nesmyslnýho sexu je pro tebe důležitější než tvůj tvůj bratr, který tě má i přesto rád a je mimochodem tvou největší nadějí v případě transplantace ledvin

    Alan: Z jakýho důvodu se domníváš, že je k mání? Možná je vdaná, možná je lesba, možná je chlap!
    Charlie: Nevidím prsten, přítelkyni ani bouli.

    Charlie: Vy jste učitelka!
    Mia: A vy jste stopař!
    Charlie: Ne, ne. Šel jsem kolem a náhodou jsem koukl do okna.
    Mia: A co ta mapa?
    Charlie: Erhm..tahle? Byl jsem v osmi tanečních studiích než jsem našel správné okno

    Mia: Charlie...
    Charlie: Zapamatovala jste si moje jméno!
    Mia: ...pro policii

    Charlie: Kolik bych ti musel dát za jednu lekci baletu?
    Jake: 10 dolarů..
    Alan: Stop..počkat *pošeptá něco Jakeovi*
    Jake: Chci tisíc dolarů..

    *Na kurzu baletu*
    Mia: Tak začneme první pozicí...víš co je to první pozice?
    Jake: Myslíte misionářskou?

    Jake: rozhodl jsem se..chci bejt baleťák až vyrostu
    Alan: Ahhm..spad mi kámen ze srdce.
    Jake: Není to tak snadný jak to vypadá, je to dřina!
    Charlie: Koukat taky!

    Mia: Co plánuješ? Opít mě a zneužít?
    Charlie: O máš to zmáknutý!

    Charlie: Mio, odvezu tě domů.
    Mia: Chápu to.
    Charlie: Vážně?
    Mia: Máš Jakea rád. Vzdáš se noci se mnou, abys nezranil jeho dušičku
    Charlie: Jo. Ale když to řekneš nahlas zní to blbě.
    ...
    Charlie: Byl to fór, jdeme nahoru.

    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat