rss
twitter

    Dva a půl chlapa: Navždy družička, nikdy oslík




    Charlie: Ahoj! Jaktože jsi odpoledne doma?
    Alan: Podívej se ven.
    Charlie: *vidí, že venku je tma* Aha. Zase jsem propásl den.

    Charlie: Pořád máš ty deprese?
    Alan: *kouká na další prázdnou sklenku od rumu* No hádej..
    Charlie: Vypadá to, že si ještě pustíš smutnou píseň, a pak si strčíš bouchačku do pusy. Buď tak hodnej a dej si pod sebe igelit

    Alan: Je tady Candy?
    Jake: Jo, bydlí tady.
    Alan: Já vím...
    Jake: Znamená to, že jsou s mámou gay?
    Alan: Ne, neznamená..
    Jake: Škoda.
    Alan: Proč?
    Jake: Líp by se to vysvětlovalo..

    Máma Candy: Candy si nechá namluvit úplně všechno. Až do svých osmi si myslela, že tohle je její nos *ukazuje palec*
    Charlie: No ne. A já jsme zase přesvědčil Alana, že zemře už ve svých 8 letech. Ale to vypovídá víc o mně než o něm.
    Alan: Jo, to byly časy. Ále vraťme se k dnešku..
    Charlie: A pamatuješ, jak jsem ti říkal, že to v kočičím záchodě je turecký med?

    Charlie: Víš, Candyině matce a mně dělají starosti tvoje úmysly.
    Alan: To by měly, mám v úmyslu tě zabít...

    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat