rss
twitter

    Blade (1998)




    Blade: *k upírovi* Už mě nebaví tě rozsekávat na kusy. Pro změnu tě zkusím..upálit

    Starouš: Konečně jsem to uvedl do chodu. Chceš si to v noci vyzkoušet?
    Blade: Je to těžký!
    Starouš: Jseš silák.

    Starouš: Smrdí to, jak kdyby si s tím upír vytřel prdel!

    Blade: Jak se hne, tak ho usmaž.

    Dr. Karen: Ty jsi ho okradl. Obereš i mě?
    Blade: Jak myslíš, že financujeme naši organizaci? Nejsme žádný dobrotivý spolek!


    Blade: Zahrajeme si hru na otázky a odpovědi. Podle toho, jak se mi bude líbit odpověď, budeš opalénej!

    Frost: Prý mě sháníš. Těším se.
    Blade: To přejde.

    Blade: Jsou horší věci než upíři.
    dr. Karen Jensonová: Co třeba?
    Blade: Třeba já.

    (více o seriálu na ČSFD)

    Žádné komentáře:

    Okomentovat